Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10492
Назва: Методичні засади визначення якості продукції підприємств в умовах інноваційного розвитку
Інші назви: Methodological basis to determine the quality of products in conditions of innovative development
Автори: Дерманська, Людмила Василівна
Ключові слова: інновації
якість
продукція
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Чернівецького торгівельно-економічного інституту
Бібліографічний опис: Дерманська, Л. В. Методичні засади визначення якості продукції підприємств в умовах інноваційного розвитку / Л. В. Дерманська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – Вип.ІІ (54). Економічні науки. – C.151-158
Короткий огляд (реферат): Розглянуто пріоритети впровадження інновацій для забезпечення якості продукції та конкурентоспроможності підприємств. Зокрема запропоновано методичний підхід до оцінки якості інноваційної продукції, який на відміну від наявних, має комплексний характер та багаторівневу структуру і містить показники якості, що враховують фізичні властивості продукції, економічні показники, харчову цінність продуктів харчування та показники співвідношення елементів харчової цінності, що дозволяє підприємствам харчової промисловості визначати пріоритети споживачів та забезпечити конкурентоспроможність своєї інноваційної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10492
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
text.pdf511.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.