Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавич, Олександр-
dc.date.accessioned2017-01-31T13:22:12Z-
dc.date.available2017-01-31T13:22:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСавич, О. Особливості маркетингової діяльності промислових підприємств в умовах глобалізації [Текст] / Олександр Савич // Журнал європейської економіки. - 2015. - Т. 14, № 1. - С. 51-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10426-
dc.description.abstractПромислові підприємства є основними суб’єктами світового товарного ринку та носіями найбільшої частини добавленої вартості світової економіки. Усі промислові підприємства працюють в умовах жорстокої конкуренції. А сучасною характеристикою середовища діяльності підприємств є вплив глобальних процесів: конкуренція з боку глобальних компаній (транснаціональних корпорацій), глобальні риси вподобання споживачів, необхідність у виробництві уніфікованих та високоякісних товарів, розробка єдиної глобальної чи регіональної маркетингової стратегії та маркетингового комплексу. У статті розглянуто сучасний стан управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства, виявлено проблеми, які виникають в умовах глобалізації економіки та високого рівня конкуренції. Вивчено сучасні особливості глобалізації та її вплив на маркетингову діяльність промислових підприємств.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтранснаціональні корпораціїuk_UA
dc.subjectпромислові підприємстваuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності промислових підприємств в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№1) Березень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савич О.pdf197.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.