Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10426
Назва: Особливості маркетингової діяльності промислових підприємств в умовах глобалізації
Автори: Савич, Олександр
Ключові слова: управління
глобалізація
маркетинг
транснаціональні корпорації
промислові підприємства
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Савич, О. Особливості маркетингової діяльності промислових підприємств в умовах глобалізації [Текст] / Олександр Савич // Журнал європейської економіки. - 2015. - Т. 14, № 1. - С. 51-58.
Короткий огляд (реферат): Промислові підприємства є основними суб’єктами світового товарного ринку та носіями найбільшої частини добавленої вартості світової економіки. Усі промислові підприємства працюють в умовах жорстокої конкуренції. А сучасною характеристикою середовища діяльності підприємств є вплив глобальних процесів: конкуренція з боку глобальних компаній (транснаціональних корпорацій), глобальні риси вподобання споживачів, необхідність у виробництві уніфікованих та високоякісних товарів, розробка єдиної глобальної чи регіональної маркетингової стратегії та маркетингового комплексу. У статті розглянуто сучасний стан управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства, виявлено проблеми, які виникають в умовах глобалізації економіки та високого рівня конкуренції. Вивчено сучасні особливості глобалізації та її вплив на маркетингову діяльність промислових підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10426
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№1) Березень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савич О.pdf197.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.