Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНавольська, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-01-29T19:30:46Z-
dc.date.available2017-01-29T19:30:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНавольська Н. В. Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємств / Н. В. Навольська // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 6. - С. 79-82uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10143-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність поняття «бенчмаркінг». Виокремлено основні види бенчмаркінгу. Визначено основні особливості провадження бенчмаркінгу на підприємствах. Досліджено основні принципи бенчмаркінгу. Визначено основні етапи проведення бенчмаркінгу на підприємстві.uk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleБенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємствuk_UA
dc.title.alternativeBENCHMARKING AS A TOOL OF IMPROVING THE EFFICIENCY OF ENTERPRISE ACTIVITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття бенчмаркінг.pdf151.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.