Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНавольська, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorГрубяк, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-01-29T19:12:02Z-
dc.date.available2017-01-29T19:12:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНавольська, Н. В. Маркетинговий підхід до формування ефективної системи збуту продукції [Електронний ресурс] / Н. В. Навольська, С. В. Грубяк.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10140-
dc.description.abstractВ статті запропоновано систему збуту хлібопекарської продукції що дозволить зменшити витрати підприємства на збут і підвищити його ефективністьuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectринок збутуuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectхлібопекарська продукціяuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід до формування ефективної системи збуту продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.