Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9905
Назва: Формування стратегії зниження витрат хлібопекарських підприємств
Інші назви: Forming strategy of the cost cutting of bread-making enterprises
Автори: Костецька, Наталія Іванівна
Kostetska, N. I.
Ключові слова: стратегія
витрати
стратегія зниження витрат
хлібопекарські підприємства
оптимізація витрат
strategy
costs
strategy of the cost cutting
bread-making enterprises
optimization of cost
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Костецька, Наталія Іванівна. Формування стратегії зниження витрат хлібопекарських підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Наталія Іванівна Костецька. - Тернопіль : ТНЕУ, 2008. - 243 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Костецька Н. І. Формування стратегії зниження витрат хлібопекарських підприємств. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, 2008. У дисертації досліджено теоретико-методичні засади формування стратегії підприємства, уточнено визначення поняття “стратегія зниження витрат”. Запропоновано послідовність формування стратегії зниження витрат хлібопекарських підприємств з урахуванням впливу факторів навколишнього середовища. Конкретизовано завдання й напрямки формування цієї стратегії. Досліджено стан розвитку хлібопекарських підприємств і здійснено стратегічний аналіз витрат з урахуванням галузевих особливостей. Виявлено резерви зниження витрат та ключові компетенції хлібопекарських підприємств у вартісному ланцюзі з виробництва хлібобулочних виробів. Побудовано модель оптимізації витрат хлібопекарських підприємств. Здійснено оцінювання результативності сформованої стратегії зниження витрат. Ключові слова: стратегія, витрати, стратегія зниження витрат, хлібопекарські підприємства, оптимізація витрат. ANNOTATION Kostetska N. I. Forming strategy of the cost cutting of bread-making enterprises. – Manuscript. Dissertation on gaining a scientific degree of candidate of economic sciences after the speciality 08.00.04 – economy and management by enterprises (to the types of economic activity). – Ternopil National Economic University, Ternopil, 2008. Theoretical and methodical bases of forming enterprise strategy are explored in dissertation; determination of notion “strategy of the cost cutting” is specified. A sequence of forming strategy of the cost of bread-making enterprises cutting taking into account influencing environment factors is offered. A task and directions of forming this strategy is specified. A state of development of bread-making enterprises is explored and made the strategic analysis of costs taking into account the industry features. Reserves of the cost cutting and key competences bread-making enterprises are exposed in the process of bread baking production. The model of optimization of costs of bread-making enterprises is built. An evaluation of effectiveness of formed strategy of the cost cutting is conducted. Keywords: strategy, costs, strategy of the cost cutting, bread-making enterprises, optimization of cost.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9905
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дис Костецька.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.