Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Таргетинг - один із видів стратегічної рекламиКарась, Олена
2014Таргетинг – один из видов стратегической рекламыКарась, Елена
2014Маркетинг некомерційних суб'єктів сфери освіти України: концептуальні особливості та вектори розвиткуБорисова, Тетяна
2015Особенности маркетинговой деятельности промышленных предприятий в условиях глобализацииСавич, Александр
2015Особливості маркетингової діяльності промислових підприємств в умовах глобалізаціїСавич, Олександр
2015Інформаційно-комунікативні проблеми глобалізації вітчизняного бізнесуПилипчук, Володимир; Данніков, Олег
2014Інноваційно-кластерний підхід до розвитку туризму України в умовах глобалізаціїТрілленберг, Галина
2015Информационно-коммуникативные проблемы глобализации отечественного бизнесаПилипчук, Владимир; Данников, Олег
2014Инновационно-кластерный подход к развитию туризма Украины в условиях глобализацииТрилленберг, Галина
2019Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалуГончар, Ольга; Поліщук, Ірина