Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9847
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-01-26T11:05:34Z-
dc.date.available2017-01-26T11:05:34Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКарапетян, Е. Підходи щодо здійснення аналізу підприємств-конкурентів в сучасних ринкових умовах [Текст] / Едуард Карапетян // Третя міжнародна науково-практична конференція молодих вчених. - Тернопіль, 2006. – С. 33-35uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9847-
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectтрудомісткістьuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.subjectімітаціяuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectконфронтаціяuk_UA
dc.titleПідходи до здійснення аналізу підприємств конкурентів у сучасних ринкових умовахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.