Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрославський, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorYaroslavsky, V.V.-
dc.date.accessioned2016-03-01T10:39:23Z-
dc.date.available2016-03-01T10:39:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯрославський, В. В. Бізнес-планування маркетингової діяльності фірми на зовнішньому ринку  : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Віталій Васильович Ярославський ; наук. керівник ст. викладач Гаргула Д. В. — Івано-Франківськ , 2012. — 127 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/975-
dc.description.abstractУ першому розділі висвітлено теоретичні засади організації збуту товарів на зарубіжному ринку. У другому розділі здійснено аналіз та оцінку організації збуту товарів на зарубіжному ринку. У третьому розділі подано напрями вдосконалення організації збуту товарів на зарубіжному ринку.uk_UA
dc.subjectорганізація збутуuk_UA
dc.subjectзарубіжний ринокuk_UA
dc.titleОрганізація збуту товарів на зарубіжному ринкуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroslavsky V.V., MUNzmi-51.pdf741.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.