Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСередюк, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorSerediuk, S.V.-
dc.date.accessioned2016-03-01T10:09:10Z-
dc.date.available2016-03-01T10:09:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСередюк, С. В. Управління електронною комерцією на міжнародних ринках : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "спеціаліст" : спец. 7.03060104 – Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності  / Сергій Володимирович Середюк ; наук. керівник к. е. н., доцент Баран Р. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 108 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/970-
dc.description.abstractІнформаційні технології стали одним з важливих чинників забезпечення розвитку економіки як на макро-, так і на мікроекономічних рівнях. Умови функціонування підприємств поступово змінюються під впливом розвитку інформаційних технологій, які по суті є чинниками розвитку виробництва. При цьому вирішальна роль у цьому процесі переходить від виробника до клієнта, і відповідно, від масового виробництва до індивідуальних послуг, а тому однією з особливостей сучасного бізнесу є зосередження зусиль на задоволенні потреб споживачів. У таких умовах компанії не можуть ігнорувати нові ринки в мережі Інтернет та нові можливості для підвищення конкурентоспроможності компанії та її пропозицій.uk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectміжнародні ринкиuk_UA
dc.titleУправління електронною комерцією на міжнародних ринкахuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serediuk S.V. MZEDzis-52.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.