Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатковська, Людмила-
dc.date.accessioned2017-01-24T12:24:45Z-
dc.date.available2017-01-24T12:24:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатковська, Л. Організація вільного часу (дозвілля) як основа для формування туристичного продукту на прикладі Федеративної республіки Німеччини [Текст] / Людмила Матковська // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2013. - № 19. - С. 70-76.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9561-
dc.description.abstractРозглянуто концепцію вільного часу - дозвілля, яка є основою при плануванні та розробленні туристичних продуктів для більшості туристичних підприємств Німеччини. Проаналізовано поняття «часової компетентності», досліджено новітні тенденції у зміні системи цінностей - перехід від трудового суспільства до суспільства, орієнтованого на дозвілля, в специфіці сприйняття вільного часу та їхній вплив на туристичну галузь. In this article the concept of free time (or leisure), which is a basis of design and development of touristic products of the most travel enterprises of Germany, is examined. The idea of ««time competence», novel tendencies in a system of values, transition from a labour society to a leisure-oriented society are reviewed, peculiarities of perception of free time and its influence on touristic market are investigated.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleОрганізація вільного часу (дозвілля) як основа для формування туристичного продукту на прикладі Федеративної республіки Німеччиниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матковська Л..pdf188.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.