Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9531
Назва: Аналіз формування та виконання виробничої програми в умовах ринкових відносин (на прикладі швейних підприємств Західного регіону України)
Інші назви: Analysis of the productive program’s formation&realization under market economy conditions (based on clothing enterprises in West-Ukrainian region)
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Karapetyan, E. T.
Ключові слова: виробнича програма
маркетинг
конкурентоспроможність
аналіз господарської діяльності
сегментація
мода
попит
асортимент
productive programm
marketing
competitiveness
analysis of business activity
segmentation
vogue
demand
range of goods
Дата публікації: 2001
Бібліографічний опис: Карапетян, Едуард Томікович. Аналіз формування та виконання виробничої програми в умовах ринкових відносин (на прикладі швейних підприємств Західного регіону України) [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Е.Т.Карапетян ; Тернопільська академія народного господарства. - Т., 2001. - 177с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Карапетян Е.Т. Аналіз формування та виконання виробничої програми в умовах ринкових відносин (на прикладі швейних підприємств Західного регіону України) – рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.04. – Бухгалтерський облік, аналіз та аудит. – Тернопільська академія народного господарства. Тернопіль, 2001 р. В дисертації розглянуті теоретичні, методологічні і практичні питання аналізу формування та виконання виробничої програми на підприємствах швейної галузі України. В роботі запропоновано напрямки вдосконалення аналізу формування виробничої програми, зокрема, в питаннях що стосуються механізму аналізу сегментів споживачів швейних виробів, оновлення асортименту продукції, застосування економіко-математичних методів при аналізі формування виробничої програми. Ключові слова: виробнича програма, маркетинг, конкурентоспроможність, аналіз господарської діяльності, сегментація, мода, попит, асортимент. ANNOTATION Karapetyan E.T. Analysis of the productive program’s formation&realization under market economy conditions (based on clothing enterprises in West-Ukrainian region) – manuscript. Thesis for a candidate degree in economic science by speciality 08.06.04. – Accounting, analysis&audit. –Ternopil Academy of National Economy. Ternopil, 2001. The thesis deals with the theoretical, methodological&practical problems in analysis of the productive programm’s formation&realization in the enterprises from clothing industry. The work proposes the ways of improving productive programm’s formation, i.e. the topics concerning mechanism of the analysis in the consumers of clothing products’ segments, renewing the range of goods, using economical&mathmatical methods while searching the productive programm’s formation. Key words: productive programm, marketing, competitiveness, analysis of business activity, segmentation, vogue, demand, range of goods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9531
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dusertatcia_Karapetyan.PDF1.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.