Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДалєвська, Лілія-
dc.contributor.authorЦаплюк, Яна-
dc.date.accessioned2017-01-23T14:34:37Z-
dc.date.available2017-01-23T14:34:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДалєвська Л. Вивчення впливу нейромаркетингу на поведінку споживачів / Л. Далєвська, Я. Цаплюк // Вісник студентського наукового товариства "Ватра", 2015. - С. 58-60uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9479-
dc.titleВивчення впливу нейромаркетингу на поведінку споживачівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Далєвська Л..pdf252.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.