Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуворова, Світлана-
dc.contributor.authorSuvorova, Svitlana-
dc.date.accessioned2017-01-19T14:00:28Z-
dc.date.available2017-01-19T14:00:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСуворова, С. Нормативно-правове забезпечення маркетингових досліджень [Текст] / Світлана Суворова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 3. - С. 44-51.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9200-
dc.description.abstractПроаналізовано нормативно-правове забезпечення здійснення маркетингових досліджень в Україні, визначено основні правові та етичні норми ведення дослідницької діяльності. Окреслено основні аспекти регулювання взаємовідносин між учасниками дослідницького процесу. Розглянуто основні регулюючі організації міжнародного та вітчизняного рівня та їх вимоги щодо якісного проведення дослідницьких процедур.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectнормативно-правова базаuk_UA
dc.subjectстандартиuk_UA
dc.subjectетичні нормиuk_UA
dc.subjectESOMAR YAMuk_UA
dc.titleНормативно-правове забезпечення маркетингових дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeRegulatory and legal support of market researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2013 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Суворова С..pdf291.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.