Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9200
Назва: Нормативно-правове забезпечення маркетингових досліджень
Інші назви: Regulatory and legal support of market research
Автори: Суворова, Світлана
Suvorova, Svitlana
Ключові слова: маркетингові дослідження
нормативно-правова база
стандарти
етичні норми
ESOMAR YAM
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Суворова, С. Нормативно-правове забезпечення маркетингових досліджень [Текст] / Світлана Суворова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 3. - С. 44-51.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано нормативно-правове забезпечення здійснення маркетингових досліджень в Україні, визначено основні правові та етичні норми ведення дослідницької діяльності. Окреслено основні аспекти регулювання взаємовідносин між учасниками дослідницького процесу. Розглянуто основні регулюючі організації міжнародного та вітчизняного рівня та їх вимоги щодо якісного проведення дослідницьких процедур.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9200
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2013 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Суворова С..pdf291.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.