Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-18T10:23:37Z-
dc.date.available2017-01-18T10:23:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія,досвід, проблеми // Зб. наук. пр. - Випуск 39 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. - Київ - Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2014. - 515 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9057-
dc.description.abstractУ статті уточнено визначення "тьюторське заняття", проаналізовано його структуру, розкрито дидактичний потенціал та технологію проведення тьюторського заняття.uk_UA
dc.publisherСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія,досвід, проблеми // Зб. наук. пр.uk_UA
dc.subjectтьюторське заняттяuk_UA
dc.subjectтехнологія навчанняuk_UA
dc.titleТьюторське заняття як альтернативний вид навчального заняття у ВНЗ Україниuk_UA
dc.title.alternativeTutorialuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tutorial.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.