Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T07:39:59Z-
dc.date.available2016-12-22T07:39:59Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2009. – № 1. – С. 164-173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8043-
dc.description.abstractПроективна діяльність у системі освіти має повноаспектно поєднувати м етодологічну роботу науковців-теоретиків і досвідно-новаторську - вчителів-практиків, які спро­можні спільно створити детальне нормативне уявлення про навчально-виховний процес як безперервну, взаємопов'язану, добре орга­нізовану співпрацю вчителя та учня, й у такий спосіб збагатити теорію і практику у професійному повсякденні педагога, шо, на наше переконання, можливо лише за вмі­лого використання системи навчальних задач,що моделює оптимальну траєкторію розвитку учбової діяльності школярів за конкретних умов навчання.uk_UA
dc.subjectзадачаuk_UA
dc.subjectнавчаль на задачаuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectорганізаційно-технологічне забезпеченняuk_UA
dc.subjectінноваційна модельuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.titleНауково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf311.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.