Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебуха, Лілія Зіновіївна-
dc.date.accessioned2016-12-21T22:53:15Z-
dc.date.available2016-12-21T22:53:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРебуха Л.З. Теоретичні аспекти емоційної напруженості як психологічної проблеми / Л.З. Ребуха // Теоретичні та прикладні проблеми психології. - 2015. ¬- №2. – С. 28-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8037-
dc.description.abstractУ статті окреслені психофізіологічні особливості підліткового віку. Психічна незрілість підлітка, недостатньо розвинуте уміння контролювати свою поведінку спричинили необхідність постановки емоційної напруженості як психологічної проблеми, вив¬чення якої необхідне для ефективного планування різних видів діяльності школярів та профілактики асоціальних вчинків.uk_UA
dc.subjectемоційна напруженість підлітковий вік, стрес, тривожність, страх, зниження емоційної напруженості, делінквентна поведінка.uk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти емоційної напруженості як психологічної проблемиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Луганськ.doc113.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.