Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.contributor.authorNadvynychna, Tetyana Longinivna-
dc.date.accessioned2015-12-08T08:33:13Z-
dc.date.available2015-12-08T08:33:13Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПсихологічне проектування вчителем системи навчальних задач [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. Л. Надвинична; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 260 cuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/316497/778-
dc.description.abstractАНОТАЦІЇ Надвинична Т. Л. Психологічне проектування вчителем системи навчальних задач. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – «Педагогічна та вікова психологія». – Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. – Хмельницький, 2009. Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблематики наукового осмислення, проектування та експериментального впровадження системи навчальних задач в освітній процес загальноосвітніх навчальних закладів як традиційного, так і інноваційного спрямування за змістом та організацією навчання. Теоретично обґрунтовано категорію «навчальна задача». Уперше визначено поняття «психологічне проектування процесів формування та розв’язування системи навчальних задач», запропоновано психодидактичну технологію його впровадження, в якій відображено основні аспекти психологічної організації інноваційного навчання. Експериментальним шляхом доведена ефективність використання психологічного проектування системи навчальних задач у новаторській шкільній практиці модульно-розвивального типу. Ключові слова: навчальна задача, психологічне проектування, система навчальних задач, інноваційне навчання. Nadvynychna T.L. The system of training tasks and its psychological planning by the teacher. – Manuscript. Dissertation for obtaining the Candidate Degree in Psychology, specialisation 19.00.07 – «Pedagogical and developmental psychology». – National Academy of Governmental Border Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi. – Khmelnytskyi, 2009. The dissertation is dedicated to the problem of scientific reasoning, scheming and experimental implementation of the system of training tasks into the educational process of general education institutions of traditional and well as innovative according to their content and organization of study. The category «training task» has been theoretically explained. The notion «psychological planning of the processes of organization and solving the system of training tasks» has been defined. The author has proposed psychodidactic technology of its implementing, where the main aspects of psychological of innovative teaching are represented. The efficiency of using psychological planning systems of training tasks in innovative school practice of module-developmental type has been proved with the help of experimental method. Keywords: training task, psychological planning, system of training tasks, innovative teaching.uk_UA
dc.subjectнавчальна задачаuk_UA
dc.subjecttraining taskuk_UA
dc.subjectпсихологічне проектуванняuk_UA
dc.subjectpsychological planninguk_UA
dc.subjectсистема навчальних задачuk_UA
dc.subjectsystem of training tasksuk_UA
dc.subjectінноваційне навчанняuk_UA
dc.subjectinnovative teachinguk_UA
dc.titleПсихологічне проектування вчителем системи навчальних задачuk_UA
dc.title.alternativeThe system of training tasks and its psychological planning by the teacheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисерт_1.pdf1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
ДОДАТКИ_1.pdf8.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.