Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПенькна, І. С.-
dc.contributor.authorВільчинська, О. М.-
dc.date.accessioned2016-12-20T08:29:45Z-
dc.date.available2016-12-20T08:29:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПенькна, І. С. Оптимізаційні моделі прийняття маркетингових рішень [Текст] / І. С. Пенькна, О. М. Вільчинська // Шляхи активізації інноваційної діяльності в освіті, науці, економіці : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [м. Вінниця, 12 квітня 2016 р.] : у 2-х т. / орг. ком. : А. І. Крисоватий, З.-М. В. Задорожний, Б. В. Погріщук [та ін.]. - Вінниця : ВННІЕ ТНЕУ, 2016. - Т. 2, ч. 2. - С. 87-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7711-
dc.publisherВінниця, ВННІЕ ТНЕУuk_UA
dc.titleОптимізаційні моделі прийняття маркетингових рішеньuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТІ, НАУЦІ, ЕКОНОМІЦІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
c 87-88 pdf.pdf251.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.