Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7596
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-19T09:32:06Z | - |
dc.date.available | 2016-12-19T09:32:06Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7596 | - |
dc.description.abstract | У статті вперше, на основі методологічного аналізу сутності модульно-розвивальної системи як наукового проекту інноваційної освіти та засадничих параметрів (вплив, спілкування, полімотивація, Я-концепція) її центральної ланки – інноваційно-психологічного клімату, обґрунтовується авторська програма дослідження цього клімату, що охоплює наступність чотирьох етапів – теоретико-експериментального, організаційно-технологічного, аналітико-синтетичного і методологічно-рефлексивного. У результаті зазначений клімат постає як складноструктурований предмет соціально-психологічного пізнання, тобто як багатопараметричне локалізоване явище сучасної національної освіти і воднораз як онтопсихологічний підсумок інших відомих кліматів (емоційного, морально-психологічного, організаційного тощо). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вітакультурний млин, модуль 9, 2009, С. 22-28 | uk_UA |
dc.title | Програма дослідження інноваційно-психологічного клімату як багатопараметричного явища | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
o_9.pdf | 370.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.