Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7595
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-19T09:29:51Z | - |
dc.date.available | 2016-12-19T09:29:51Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7595 | - |
dc.description.abstract | У форматі проблемно-модульної миследіяльності на предмет обґрунтування авторського ідеогенезу у сфері теорії, методології, технології та експериментальної практики модульно-розвивального навчання здійснена методологічна рефлексія циклічно організованих етапів розвитку поняття про змістовий модуль у ретроспективі передісторії, історії, новітньої історії та у перспективі постісторії. Виявлена наступність принаймні п’яти моделей структури змістового модуля, що реалізує вимоги принципів взаємодоповнення, ускладнення, деталізації та гармонізації взаємозв’язків структурних компонентів змістового модуля з етапами освітнього циклу як цілісним модульно-розвивальним процесом. У результаті цей модуль постає і як продукт-засіб теоретичного мислення, і як категоріальне поняття та інструмент професійного методологування, і як складна реальність інноваційного навчання. В останньому випадку це – довершений функціональний сегмент-вузол соціально-культурно-психологічного досвіду, що є центральною ланкою навчального модуля, організований як окрема, адаптована й відкрита, діалектична система значень, знань, умінь, норм, навичків, цінностей, образів і смислів та психодуховних форм і зафіксований у шестикомпонентному наборі інноваційних програмово-методичних засобів модульно-розвивальної освіти. Водночас уперше у психодидактиці, зважаючи на подвійну роботу вчителя-дослідника з інноваційним освітнім циклом (його наукове проектування і психомистецьке втілення), взаємозалежно введені двоє понять: “центральна змістова лінія освітньої взаємодії”, що на концептному рівні вжитку інструментально забезпечує проблемно-модульну миследіяльність з організації, проектування та конструювання, і “змістова траєкторія колективної освітньої діяльності”, що описує ситуативне психодраматичне зреалізування за конкретних умов, форм і рівнів міжсуб’єктивної взаємодії учасників навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вітакультурний млин, модуль 9, 2009, С. 4-21 | uk_UA |
dc.title | Методологічна рефлексія генезису поняття про змістовий модуль | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_9.pdf | 511.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.