Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-19T08:48:07Z-
dc.date.available2016-12-19T08:48:07Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7585-
dc.description.abstractУ статті вперше, більш ніж після двадцятирічного опрацювання автором проблематики підручника нового покоління, подається методологічна план-карта дослідження модульно-розвивального підручника (МРП) як квазісуб’єкта реальної освітньої взаємодії у системах “учитель – шкільний простір – МРП – учень” і “викладач – освітній простір ВНЗ – МРП – студент”. На основі поглибленого порівняльного аналізу формооб’єктиваційних і психозмістових відмінностей типового підручника та інноваційного, з одного боку, і принципів миследіяльнісного конструювання методологічної план-карти (Г.П. Щедровицький) як найдосконалішого за багатопредметним наповненням і водночас найбільш ємного за повнотою зображення-утілення конкретного об’єкта пізнання чи проектування – з іншого, інструмента професійного методологування створена багатопараметрична, структурно деталізована і теоретично цілісна, картина-модель МРП, що є засадовою для будь-якої повноцінної діяльності у сфері новаторського підручникотворення – науково-дослідної, проектної, освітньої, експертної, художньо-видавничої.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 13, 2011, С. 4-19uk_UA
dc.titleМетодологічна план-карта дослідження і проектування модульно-розвивального підручника як квазісуб’єкта реальної освітньої взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_13_1.pdf556.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.