Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-16T10:08:54Z-
dc.date.available2016-12-16T10:08:54Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7426-
dc.description.abstractНаукове проектування змісту шкільної освіти – об’єктивно надважлива, проміжна ланка у запровадженні інноваційних процесів, яка долає широку відстань розбіжностей між психодидактичними теоріями і реаліями навчально-виховної практики й завдяки головному знаряддю – науковому проекту – дає змогу конструювати освітні системи оптимальних функціональних режимів, створювати найефективніші моделі організованого втілення паритетної освітньої діяльності вчителя і учнів, викладача і студентів. Науковий проект “Модульно-розвивальна система національної освіти” не тільки інтегрує здобутки наукової думки у розумінні суспільно-гуманітарних проблем сучасності, а й взаємозалежно спричиняє професійну інноваційно-пошукову роботу теоретичного, методологічного та експериментального змістів у напрямку переходу від Школи Знання до Школи Культури і Духовності, причому не лише як продуктивних метафор, а й як конкретних програм науково-дослідної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2008, №4, С. 137-163, ТНЕУuk_UA
dc.titleПорівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_2008.pdf710.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.