Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-16T07:52:47Z-
dc.date.available2016-12-16T07:52:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7375-
dc.description.abstractУ статті вперше обґрунтовується сутнісна відмінність між типовим підручником як засобом учіння і модульно-розвивальним підручником як психодидактичним інструментом уможливлення ефективної, полідіалогічної і полісмислової, взаємодії у класі чи аудиторії. При цьому останній осмислюється як квазісуб’єкт вітакультурно концентрованого й ситуативно актуалізованого в ньому змісту-миследіянню, котре спричинює виникнення особливого значеннєво-смислово-чуттєвого простору повноцінної причетності учня (студента) до світу культури і всесвіту життя як співавтора цього типу інноваційного підручника, котрий оптимізує перебіг свого саморозвитку як суб’єкта, особистості, індивідуальності, універсуму. В результаті доводиться, що теорія, методологія, технології проектування, створення, експертизи і застосування модульно-розвивального підручника є альтернативними принципам, параметрам, показникам та умовам використання типових шкільних і ВНЗівських підручників. Важливо й те, що цей підручник, на відміну від традиційного, практикує ковітальну складність у її центральній ланці – напруженій роботі проблемно-діалогічної свідомості того, хто з ним регулярно взаємодіє.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2010, №1, С. 171-182, ТНЕУuk_UA
dc.subjectосвітня модель, підручник, інноваційна система модульно-розвивального навчання, підручникотворення як процес і система, модульно-розвивальний підручник, освітня, полідіалогічна і полісмислова взаємодія, підручник як засіб і як інструмент, значеннєво-смислово-чуттєвий простір, модульно-розвивальний підручник як квазісуб’єктuk_UA
dc.titleМодульно-розвивальний підручник як інструмент ефективної розвивальної взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_2010.pdf305.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.