Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудар, Т. Г.-
dc.date.accessioned2016-12-15T08:45:47Z-
dc.date.available2016-12-15T08:45:47Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationДудар, Т. Г. Маркетинг в агропромисловому комплексі : теорія і практика [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. економ. спец. вузів / Т. Г. Дудар. - Тернопіль : Горлиця, 1998. - 160 с. - ISBN 5-7763-2677-Х.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7262-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику, підготовленому відповідно до програми курсу“Маркетинг в агропромисловому комплексі”, знайшли відображення основи теорії і практики організації маркетингу в агрофірмах і на підприємствах АПК, найважливіші функції агропромислового маркетингу, комплексне дослідження і особливості формування аграрного ринку, основні методичні підходи організації служб маркетингу в агропромислових формуваннях. Зроблено спробу розкрити стратегію маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності АПК та форми виходу товарів на зарубіжний ринок.uk_UA
dc.publisherТернопіль, Горлицяuk_UA
dc.titleМаркетинг в агропромисловому комплексі : теорія і практикаuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
faem_kamp_moa_mpz_POSIBNYK.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.