Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7262
Назва: Маркетинг в агропромисловому комплексі : теорія і практика
Автори: Дудар, Т. Г.
Дата публікації: 1998
Видавництво: Тернопіль, Горлиця
Бібліографічний опис: Дудар, Т. Г. Маркетинг в агропромисловому комплексі : теорія і практика [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. економ. спец. вузів / Т. Г. Дудар. - Тернопіль : Горлиця, 1998. - 160 с. - ISBN 5-7763-2677-Х.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику, підготовленому відповідно до програми курсу“Маркетинг в агропромисловому комплексі”, знайшли відображення основи теорії і практики організації маркетингу в агрофірмах і на підприємствах АПК, найважливіші функції агропромислового маркетингу, комплексне дослідження і особливості формування аграрного ринку, основні методичні підходи організації служб маркетингу в агропромислових формуваннях. Зроблено спробу розкрити стратегію маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності АПК та форми виходу товарів на зарубіжний ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7262
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
faem_kamp_moa_mpz_POSIBNYK.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.