Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T14:51:39Z-
dc.date.available2016-12-14T14:51:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7228-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується процес розгортання освітнього вчинку як “клітинки” інноваційно-психологічного клімату (ІПК) модульно-розвивальної системи через логіку висвітлення нижченаведених тематичних сегментів: 1. Оргдіяльнісної моделі створення ІПК, що в часовому вимірі (10–15 років) обґрунтовує періоди та етапи виникнення цього клімату. 2. Програми дослідження ІПК, що охоплює чотири етапи (теоретико-експериментальний, організаційно-технологічний, аналітико-синтетичний, методологічно-рефлексивний), які дають змогу зрозуміти як виникло це явище. 3. Методологічної план-карти ІПК, що створена на принципах системно-миследіяльнісної методології (СМД-методології), де на основі об’єднання і співорганізації знань вибудовується багатостороння картина об’єкта на процесному фундаменті конфігурування (синтез різних знань про об’єкт і зведення їх у єдине надскладне знання-систему), що уможливлює процедуру створення такої план-карти (розчленовує досліджуваний об’єкт на низку предметів та гармонізує співвідношення їх складових, компонентів, параметрів).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2012, №1, С. 47-81, ТНЕУuk_UA
dc.titleМетодологія пізнання освітнього вчинку в контексті інноваційно-психологічного кліматуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_12.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.