Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7228
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-14T14:51:39Z | - |
dc.date.available | 2016-12-14T14:51:39Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7228 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується процес розгортання освітнього вчинку як “клітинки” інноваційно-психологічного клімату (ІПК) модульно-розвивальної системи через логіку висвітлення нижченаведених тематичних сегментів: 1. Оргдіяльнісної моделі створення ІПК, що в часовому вимірі (10–15 років) обґрунтовує періоди та етапи виникнення цього клімату. 2. Програми дослідження ІПК, що охоплює чотири етапи (теоретико-експериментальний, організаційно-технологічний, аналітико-синтетичний, методологічно-рефлексивний), які дають змогу зрозуміти як виникло це явище. 3. Методологічної план-карти ІПК, що створена на принципах системно-миследіяльнісної методології (СМД-методології), де на основі об’єднання і співорганізації знань вибудовується багатостороння картина об’єкта на процесному фундаменті конфігурування (синтез різних знань про об’єкт і зведення їх у єдине надскладне знання-систему), що уможливлює процедуру створення такої план-карти (розчленовує досліджуваний об’єкт на низку предметів та гармонізує співвідношення їх складових, компонентів, параметрів). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2012, №1, С. 47-81, ТНЕУ | uk_UA |
dc.title | Методологія пізнання освітнього вчинку в контексті інноваційно-психологічного клімату | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_12.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.