Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T14:35:54Z-
dc.date.available2016-12-14T14:35:54Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7223-
dc.description.abstractОбґрунтовується явище перцепції у навчально-виховному циклі та змістова суть смисловчинкового обміну, який сприяє осяганню процесу цілепокладання, котре дає змогу зреалізувати освітню мету у практиці ділового спілкування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2006, №4, С. 73-80, ТДЕУuk_UA
dc.subjectПерцептивний аспект спілкування, смисли,модульно-розвивальне навчання, смислоджерела, смислоносії, смислотворення, смисловчинковий обмін, цілепокладання, цілереалізація, розвивальна взаємодія.uk_UA
dc.titleПерцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_4_2006.pdf369.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.