Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T14:30:32Z-
dc.date.available2016-12-14T14:30:32Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7219-
dc.description.abstractУ дослідженні аналізуються загальні проблеми історії та розвитку сучасної наукової методології, висвітлюються методологічні механізми об’єднання і співорганізації знань задля побудови багатосторонньої картини об’єкта, що вивчається (за Г.П. Щедровицьким), обґрунтовується модель методологічної план-карти дослідження інноваційно-психологічного клімату модульно-розвивальної освіти, що створена на основі багатоаспектного процесу попереднього конфігурування різнобічного наукового матеріалу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2005, №4, С. 70-83, ТДЕУuk_UA
dc.subjectМетодологія, методологія науки, професійне методологування, методи і засоби пізнання, системно-миследіяльнісна методологія, модель-конфігуратор, онтологія, епістемологія, реальний та ідеальний об’єкт, методологічна план-карта, вітакультурна парадигма, інноваційно-психологічний клімат, соціально-психологічний вплив та його класи, освітнє спілкування і його аспекти як різновиди обміну, полімотивація, Я-концепція.uk_UA
dc.titleМетодологічна модель інноваційно-психологічного кліматуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_4_2005.pdf980.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.