Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T14:27:22Z-
dc.date.available2016-12-14T14:27:22Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7217-
dc.description.abstractУ процесі соціально-психологічного теоретизування детально аналізоване: а) явище освітнього спілкування у системі модульно-розвивального навчання, б) його взаємозв’язок із різновидами обміну та періодами цілісного функціонального циклу, в) комунікативний компонент, що актуалізує інформаційний обмін і г) інтерактивний аспект, що розгортає діловий обмін.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2005, №3, С. 73-94, ТАНГuk_UA
dc.subjectСоціальні й міжособистісні відносини, освітнє спілкування, освітня діяльність, різновиди обміну, комунікація, знання, смисли, зворотний зв’язок, комунікатор, реципієнт, колективна миследіяльність, кодування, декодування, вербальна і невербальна комунікація, реальний та ідеальний світи, інтеракція, взаємодія, організація спільної нормотворчої діяльності, нормонаслідування, нормотворення, паритетні й розвивальні відносини, перцепція, пізнання, означення, регулювання, взаєморозуміння, саморозуміння.uk_UA
dc.titleОсвітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обмінуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_3_2005.pdf821.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.