Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7194
Назва: Психологічна грамотність вчителя - основа ефективної розвивальної взаємодії з учнями
Автори: Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна
Дата публікації: 2000
Видавництво: Психологія і суспільство, 2000. №1, С. 44-51, ТАНГ
Короткий огляд (реферат): Окреслюються актуальні завдання вдосконалення психологічної підготовки вчителів інноваційної школи; характеризуються експериментальні умови (нововве-дення), які спричинили позитивну перебудову внутрішнього світу педагогів-дослідників; експери-ментально відстежується динаміка зростання психологічної грамотності вчителів ЗОШ № 10 м. Бердичева за три роки фундаментального експе-рименту; емпірично обгрунтовується зростання сукупного коефіцієнта самоактуалізації учителів-дослідників ліцею № 157 м. Києва за 13-ти із 14-ти шкалами вимірювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7194
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_1_2000.pdf233.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.