Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7171
Назва: Інформаційна система управління маркетинговим агенством. Підсистема організації проведення промо-акцій
Автори: Іванова, А. Л.
Маньковська, Я. О.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Іванова, А. Л. Інформаційна система управління маркетинговим агенством. Підсистема організації проведення промо-акцій [Текст] / А. Л. Іванова, Я. О. Маньковська // Сучасні комп'ютерні інформаційні технології : матеріали ІV Всеукр. шк.-семінару молодих вчен. і студ. АСІТ'2014 [м. Тернопіль, 16-17 трав. 2014 р.] / відп. за вип. М. П. Дивак. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - С. 240-241.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7171
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ADVANCED COMPUTER INFORMATION TECHNOLOGIES

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова А.Л..pdf466.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.