Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФаріон, Іван Дем'янович-
dc.date.accessioned2015-05-22T09:52:03Z-
dc.date.available2015-05-22T09:52:03Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФаріон, І. Д. Стратегічний аналіз : навч. посіб. / І. Д. Фаріон. – Тернопіль : ТНЕУ, 2009. – 635 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/316497/656-
dc.description.abstractПропонований посібник є виданням, в якому розглянуто поняття стратегії та її різновиди; сутність стратегічного аналізу і його роль у системі управління підприємством; системи стратегічного вимірювання результативності бізнесу; методи прогнозування, порівняльного конкурентного аналізу; інструктивно-описові методи і моделі, призначені для аналізу зовнішнього і внутрішнього середовищ підприємства, його конкурентних позицій та життєвого циклу тощо.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectстратегічний планuk_UA
dc.subjectstrategic planuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectinvestmentsuk_UA
dc.subjectвиробнича програмаuk_UA
dc.subjectproduction programuk_UA
dc.titleСтратегічний аналізuk_UA
dc.title.alternativeStrategic analysisuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стратегічний аналіз.pdf2.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.