Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014 Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 22
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Таргетинг - один із видів стратегічної рекламиКарась, Олена
2014Формування концепції гостинності в інноваційному маркетингу послуг ресторанних підприємствМатвіїв, Микола
2014Соціальна відповідальність бізнесу: сутнісно-теоретичні аспектиРезнік, Надія
2014Кластеризація: європейський досвід і його імплементація в УкраїніКуриляк, Євгеній
2014Потенціал розвитку трансконтинентальної інтеграціїБулатова, Олена
2014Культурна компетентність в УкраїніДжонсон, Р. Бойд
2014Модернізація в системі "суспільство-держава-економіка"Геєць, Валерій
2014Таргетинг – один из видов стратегической рекламыКарась, Елена
2014Формирование концепции гостеприимства в инновационном маркетинге услуг ресторанных предприятийМатвиив, Николай
2014Социальная ответственность бизнеса: сущность и теоретические аспектыРезник, Надежда
2014Кластеризация: европейский опыт и его реализация в УкраинеКуриляк, Евгений
2014Потенциал развития трансконтинентальной интеграцииБулатова, Елена
2014Культурная компетентность в УкраинеДжонсон, Р. Бойд
2014Модернизация в системе "общество – государство – экономика"Геец, Валерий
2014Targeting as One of the Types of Strategic AdvertisementKaras, Olena
2014Forming the Concept uf Hospitality in Innovative Marketing Services of Restaurant EnterprisesMatviyiv, Mykola
2014Social Responsibility of Business: the Nature and Theoretical AspectsReznik, Nadia
2014Clustering: European Experience and it’s Implementation in UkraineKurylyak, Yevheniy
2014Development Potential of Transcontinental IntegrationBulatova, Olena
2014Cultural Intelligence in UkraineJohnson, R. Boyd
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 22