Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 88.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Таргетинг – один из видов стратегической рекламыКарась, Елена
2014Формирование концепции гостеприимства в инновационном маркетинге услуг ресторанных предприятийМатвиив, Николай
2014Маркетинг некомерційних суб'єктів сфери освіти України: концептуальні особливості та вектори розвиткуБорисова, Тетяна
2014Якість інститутів та відхилення валютних курсів від паритету купівельної спроможності: наслідки для економічного зростанняКозюк, Віктор
2014Территориальный маркетинг в процессе создания и укрепления территориальной идентичностиРашковски, Анджей
2014Модернизация в системе "общество – государство – экономика"Геец, Валерий
2014-12Журнал європейської економіки Том 13 (№ 4)-
2014-06Журнал європейської економіки Том 13 (№ 2)-
2014-09Журнал європейської економіки Том 13 (№ 3)-
2014-03Журнал європейської економіки Том 13 (№ 1)-