Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловатий, Василь-
dc.date.accessioned2016-12-01T10:26:48Z-
dc.date.available2016-12-01T10:26:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГоловатий, Василь. Впровадження інформаційих технологій в маркетингові системи торговельних мереж України як інструменту забезпечення конкурентоспроможності [Текст] / Василь Головатий // Управління соціально-економічним розвитком в умовах глобалізації : зб. тез. доп. студ. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ 31 берез. 2015 р.] / ред. кол. : Г. І. Ляхович, Л. І. Михайлишин, І. В. Пилипін [та ін.]. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2015. - С. 254-258.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5811-
dc.publisherІвано-Франківськ, ІФННІМ ТНЕУuk_UA
dc.titleВпровадження інформаційих технологій в маркетингові системи торговельних мереж України як інструменту забезпечення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головатий.pdf510.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.