Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна-
dc.date.accessioned2016-11-29T13:21:22Z-
dc.date.available2016-11-29T13:21:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБорисова, Тетяна. Соціальна реклама у вітчизняному телерадіопросторі : результати емпіричного дослідження [Текст] / Тетяна Борисова // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики в глобалізації : зб. тез доп. XІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 26-27 берез. 2015 р.] / редкол. : Л. П. Амбрик, В. А. Валігура, О. М. Войтенко, С. М. Галещук [та ін.] ; відп. за вип. Т. Я. Маршалок. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - С. 85-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5665-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleСоціальна реклама у вітчизняному телерадіопросторі : результати емпіричного дослідженняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БОРИСОВА Т..pdf174.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.