Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5285
Назва: Візуальне проектування графічних ігрових сцен в реальному часі
Автори: Кіцула, О. П.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кіцула, О. П. Візуальне проектування графічних ігрових сцен в реальному часі [Текст] / О. П. Кіцула // Сучасні комп'ютерні інформаційні технології : матеріали V Всеукр. шк.-семінару молодих вчен. і студ. АСІТ'2015 [м. Тернопіль, 22-23 трав. 2015р.] / відп. за вип. М. П. Дивак. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - С.1 37-138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5285
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ADVANCED COMPUTER INFORMATION TECHNOLOGIES

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
К_цула О.П..pdf132.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.