Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49306
Назва: Інформаційно-аналітичне забезпечення екологічного маркетингу в системі управління аграрними підприємствами
Інші назви: Information and analytical provision of ecological marketing in the management system of agricultural enterprises
Автори: Варченко, О. М.
Артімонова, І. В.
Герасименко, І. О.
Варченко, О. О.
Varchenko, O.
Artimonova, I.
Herasymenko, I.
Varchenko, O.
Ключові слова: маркетингова інформація
екологічний маркетинг
показники результативності
показники ефективності
екологічна продукція
інформаційно-аналітична система
Дата публікації: 2022
Видавництво: Західноукраїнський національний університет
Бібліографічний опис: Варченко О. М., Артімонова І. В., Герасименко І. О., Варченко О. О. Інформаційно-аналітичне забезпечення екологічного маркетингу в системі управління аграрними підприємствами. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 2. С. 33-44.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Сучасні умови господарювання аграрних підприємств вимагають зміни пріоритетів виробничої діяльності у напрямі екологізації та відповідно практичного використання інструментів екологічного маркетингу. За таких умов постає необхідність формування відповідного інформаційно-аналітичного забезпечення підприємства простежується на всіх рівнях управління – стратегічному, тактичному, поточному та оперативному. Водночас, складність та комплексність цілей екологічного маркетингу вимагає від підприємства розробки головної, основних та допоміжних цілей, підцілей та завдань, що вимагає формування системи показників результативності та ефективності маркетингової діяльності підприємства на ринку екологічної продукції. Мета. Метою статті є узагальнення методичного підходу до оцінювання результативності та ефективності екологічного маркетингу та обґрунтування комплексної системи показників як складової інформаційно-аналітичного забезпечення менеджменту аграрних підприємств. Метод (методологія). Під час дослідження були використані такі методи дослідження: абстрактно-логічний та монографічний методи використовувалися в процесі теоретичного узагальнення та формулювання висновків; метод системного аналізу, індукції та дедукції використано при систематизації методичних підходів до визначення системи показників оцінювання маркетингової діяльності в області екологізації; економіко-статистичного аналізу при узагальненні алгоритму розрахунку показників оцінювання результативності та ефективності маркетингової діяльності. Результати. Розроблено комплексну систему показників оцінювання результативності та ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств на ринку екологічної продукції, яка дозволить проводити детальну діагностику інструментів маркетингу та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо їх удосконалення. Ідентифіковано труднощі щодо її практичного використання та обґрунтовано можливість її адаптації залежно до корпоративних цілей та інструментальних стратегій екологічного маркетингу. Доведено, що створення інформаційно-аналітичної системи показників оцінювання результативності та ефективності маркетингових інструментів для аграрних підприємств є необхідною умовою, що сприятиме формування раціонального комплексу маркетингу в аспекті формування культури споживання цієї продукції та посилення її конкурентних переваг на цільових сегментах. Introduction. Modern conditions of management of agricultural enterprises require a change in the priorities of production activities in the direction of greening and, accordingly, the practical use of environmental marketing tools. Under such conditions, there is a need for the formation of appropriate information and analytical support of the enterprise can be traced at all levels of management – strategic, tactical, current and operational. At the same time, the complexity and complicacy of the goals of environmental marketing require the company to develop the main and auxiliary goals, sub-goals and objectives, which requires the formation of a system of indicators of effectiveness and efficiency of marketing activities in the market of environmental products. Goal. The aim of the article is to generalize the methodological approach to evaluating the effectiveness and efficiency of environmental marketing and substantiate a comprehensive system of indicators as a component of information and analytical support for the management of agricultural enterprises. Method (methodology). The following research methods were used during the research: abstract-logical and monographic methods were used in the process of theoretical generalization and formulation of conclusions; the method of system analysis, induction and deduction is used in the systematization of methodological approaches to determining the system of indicators for evaluating marketing activities in the field of greening; economic and statistical analysis in generalizing the algorithm for calculating indicators for evaluating the effectiveness and efficiency of marketing activities. Results. A comprehensive system of indicators for evaluating the effectiveness and efficiency of marketing activities of agricultural enterprises in the market of environmental products has been developed, which will allow for detailed diagnostics of marketing tools and make sound management decisions to improve them. Difficulties in its practical use are identified and the possibility of its adaptation depending on corporate goals and instrumental strategies of ecological marketing is substantiated. It is proved that the creation of information-analytical system of indicators for evaluating the effectiveness and efficiency of marketing tools for agricultural enterprises is a necessary condition that will contribute to the formation of a rational marketing complex in terms of forming a culture of consumption of these products and strengthen its competitive advantage in target segments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49306
ISSN: 1993-0259
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2022 рік. Том 32. № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf541.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.