Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49298
Назва: Маркетингові стратегії страховиків в умовах діджиталізації: сучасна практика та перспективи розвитку
Інші назви: Marketing strategies of insurance companies under digitalization: modern practice and prospects of development
Автори: Приказюк, Наталія
Марченко, Катерина
Prykaziuk, Nataliia
Marchenko, Kateryna
Ключові слова: страхова компанія
маркетингова стратегія страховика
страхові продукти
діджитал маркетингові канали
брендові маркетингові заходи
корпоративна соціальна відповідальність
канали комунікації страховиків
insurance company
marketing strategy
insurance product
digital marketing channels
brand marketing activities
corporate social responsibility
channels of communications of insurance companies
Дата публікації: 26-січ-2022
Видавництво: Західноукраїнський національний університет
Бібліографічний опис: Приказюк Н., Марченко К. Маркетингові стратегії страховиків в умовах діджиталізації: сучасна практика та перспективи розвитку. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 1. С. 236-247.
Короткий огляд (реферат): Проведено порівняльний аналіз маркетингових стратегій відібраних українських та зарубіжних страховиків за допомогою виокремлених критеріїв. З’ясовано особливості маркетингових стратегій українських і зарубіжних страхових компаній, а саме формулювання місії страхової компанії та комунікація корпоративної соціальної відповідальності для більшої персоніфікації страхової компанії, використання брендових маркетингових заходів для просування бренду страховика та його страхових продуктів, початок активного використання діджитал маркетингових каналів залучення споживачів. Окреслено важливість сформульованої місії та висловленої, підкріпленої реальними активностями корпоративної соціальної відповідальності страховика задля виокремлення себе з-поміж конкурентів та створення позитивного образу страхової компанії в очах потенційних страхувальників. Визначено основні брендові маркетингові заходи, які проводяться страховиками для просування власного бренду та страхових продуктів. Виокремлені головні маркетингові канали, які використовуються страховими компаніями, а також з’ясовано ступінь використання діджитал маркетингових каналів. При аналізі присутності страхових компаній у діджитал просторі, визначено деякі особливості, а саме переважання мобільного трафіку, над десктопним, активне створення і просування застосунків в Appstore та Google Play, які поділені за типом страхового продукту (life, non-life, автострахування тощо), наявність у всіх проаналізованих страхових компаній рекламної видачі у пошукових мережах, а також сайтів-рефералів. Охарактеризовано основні діджитал маркетингові канали, Direct, Email, Referrals, Social, Organic search, Paid search, Display Ads. Проведено аналіз структури діджитал маркетингових каналів страхових компаній. В результаті аналізу з’ясовано, що зарубіжні страхові компанії набагато більше уваги приділяють реферальним каналам залучення споживачів, тоді як українські страховики більше всього користувачів залучають напряму чи з органіки, що також може посилюватися за допомогою SEO-оптимізації. На основі проведеного дослідження обґрунтовано практичні рекомендації, спрямовані на подальше вдосконалення маркетингових стратегій страхових компаній та виведення їх на новий рівень. A comparative analysis of marketing strategies of selected Ukrainian and foreign insurers was conducted using the selected criteria. Based on this analysis, the peculiarities of marketing strategies of Ukrainian and foreign insurance companies are clarified, namely the formulation of the insurance company's mission and communication of corporate social responsibility for greater personalization of the insurance company, the use of brand marketing activities to promote the insurer's brand and its insurance products. marketing channels to attract consumers. The importance of the formulated mission and expressed, supported by real activities of corporate social responsibility of the insurer is stated. This corporate social responsibility should be created in order to distinguish itself from competitors and create a positive image of the insurance company in the eyes of potential policyholders. The main brand marketing activities carried out by insurers to promote their own brand and insurance products are identified. The main marketing channels used by insurance companies are identified, and the degree of use of digital marketing channels is clarified. When analyzing the presence of insurance companies in the digital space, some features were identified, namely the predominance of mobile traffic over desktop, active creation and promotion of applications in Appstore and Google Play, which are divided by type of insurance product (life, non-life, car insurance, etc.). availability of advertising in search networks, as well as referral sites in all analyzed insurance companies. The main digital marketing channels, Direct, Email, Referrals, Social, Organic search, Paid search, Display Ads are characterized. The analysis of the structure of digital marketing channels of insurance companies is carried out. The analysis found that foreign insurance companies pay much more attention to referral channels to attract consumers, while Ukrainian insurers attract more users directly or organically, which can also be enhanced by SEO optimization. Based on the study, practical recommendations aimed at further improving the marketing strategies of insurance companies and bringing them to a new level are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49298
ISSN: 1993-0259
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2022 рік. Том 32. № 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf583.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.