Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49188
Назва: | СОЦІАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЯК ДРАЙВЕР ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА |
Автори: | Сисоєва, Інна Позняковська, Наталія Балазюк, Оксана Міклуха, Олеся Акімова, Лариса Погріщук, Борис |
Ключові слова: | соціальна сфера, інновації, інноваційний проєкт, рейтинг світових інновацій, інвестиції, сталий розвиток, інновації в освіті |
Дата публікації: | 30-чер-2021 |
Видавництво: | Том 3 № 38 (2021): ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА ДІЯЛЬНІСТЬ: проблеми теорії і практики |
Бібліографічний опис: | Сисоєва, І., Позняковська , Н., Балазюк, О., Міклуха, О., Акімова, Л., & Погріщук, Б. (2021). СОЦІАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЯК ДРАЙВЕР ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 3(38), 538–548. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v3i38.237486 |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано основні положення концептуалізації впровадження соціальних інновацій в освіту і науку, що становлять внутрішній зміст та є однією з основних суттєвих форм економічного розвитку сучасного суспільства. Досліджено, що країнами-лідерами за кількістю найбільш інноваційних компаній у світі є промислово розвинені країни, країни із високим рівнем доходів. Установлено, що найбільш освічені країни, де рівень освіти населення лежить у межах понад 40%, є такі країни, як Велика Британія (з 2020 року не є членом ЄС), Ірландія, Кіпр. Однак Болгарія, Італія, Мальта, Німеччина, Португалія, Словаччина, Угорщина, Хорватія і Чехія залишаються найменш освіченими країнами за останні роки. Обґрунтовано необхідність проведення глибоких реформ системи освіти та фокусування уваги на додаткових місіях університетів з орієнтацією на дослідну і підприємницьку діяльність. Доведено, що одним із найбільш важливих і розповсюджених елементів архітектури інноваційної інфраструктури у світі, що належать до забезпечувальної складової, є заклади вищої освіти (ЗВО), а найбільша кількість університетів-лідерів — у Сполучених Штатах Америки та Об’єднаному Королівстві. Висвітлено роль соціальних ініціатив у зростанні конкурентоспроможності українських закладів вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49188 |
ISSN: | ISSN (online) 2310-8770 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FKD+3+(38)+2021-538-548.pdf | Обґрунтовано основні положення концептуалізації впровадження соціальних інновацій в освіту і науку, що становлять внутрішній зміст та є однією з основних суттєвих форм економічного розвитку сучасного суспільства. | 342.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.