Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49187
Назва: ЕКОЛОГІЧНІ, СОЦІАЛЬНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПИТАННЯ (ESG) ЯК ІМПЕРАТИВ ДЛЯ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
Автори: Сисоєва, Інна Миколаївна
Ключові слова: довкілля; соціальна сфера; управління; стейкхолдери; корпоративна соціальна відповідальність; соціальний аудит; менеджер.
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: №4 Агросвіт, 2021
Бібліографічний опис: Сисоєва І. М. Екологічні, соціальні та управлінські питання (esg) як імператив для бізнесу в умовах пандемії. Агросвіт. 2021. № 4. С. 31–37. DOI: 10.32702/2306-6792.2021.4.31
Короткий огляд (реферат): У статті наведено сутність корпоративної соціальної відповідальності та її складових. Здійснено з дослідженням процесу управління під впливом COVID-19 та перспективи розвитку діяльності підприємств після пандемії. Розглянуто такі складові: підготовка до наслідків змін клімату; задоволення попиту споживачів з метою показати відповідальність бізнесу; визначення способів залучення і збереження фахівців, демонструючи вихід за рамки традиційних фінансових критеріїв; задоволення зростаючого попиту на відповідність до вимог ESG (довкілля, соціальна сфера та управління) в тендерах та задоволення посиленого контролю уряду, наприклад, вимог до звітності щодо прозорості й управління; проблеми, через які керівники переглядають ланцюги поставок. Спрогнозовано можливий вплив Covid-19 на довкілля, соціальну сферу та управління під час пандемії, через 3—6 місяців, через 12 міс. і більше, адже пандемія стала серйозною кризою з величезними гуманітарними наслідками, але це також час, коли стійкі й соціально відповідальні компанії замислилися над своїм призначенням. Доведено, що у надскладних умовах світової кризи вимоги до бізнесу значно зросли.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49187
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sysoieva-agrosvit_4.pdfУ статті наведено сутність корпоративної соціальної відповідальності та її складових. Здійснено з дослідженням процесу управління під впливом COVID-19 та перспективи розвитку діяльності підприємств після пандемії. Розглянуто такі складові: підготовка до наслідків змін клімату; задоволення попиту споживачів з метою показати відповідальність бізнесу; визначення способів залучення і збереження фахівців, демонструючи вихід за рамки традиційних фінансових критеріїв; задоволення зростаючого попиту на відповідність до вимог ESG (довкілля, соціальна сфера та управління) в тендерах та задоволення посиленого контролю уряду, наприклад, вимог до звітності щодо прозорості й управління; проблеми, через які керівники переглядають ланцюги поставок.463.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.