Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидор, Ірина Петрівна-
dc.contributor.authorЗабаштанський, Максим Миколайович-
dc.date.accessioned2023-12-14T14:41:27Z-
dc.date.available2023-12-14T14:41:27Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.issnDOI: 10.32702/2306-6814.2023.6.18-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49098-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню актуальних питань застосування державно-приватного партнерства (ДПП) у забезпеченні сталого соціально-економічного розвитку територіальних громад, які потребують відновлення свого економічного потенціалу та об'єктів інфраструктури у післявоєнний період в Україні. Акцентовано увагу на теоретичних підходах (суб'єктивних та об'єктивних) щодо визначення змісту ДПП. Суб'єктивний підхід полягає у процесі формування економічних відносин між окремими суб'єктами з приводу формування і реалізації проектів ДПП.Розглянуто інтереси суб'єктів економічних відносин, які виникають в процесі реалізації про-ектів ДПП на рівні територіальної громади: органів місцевого самоврядування, юридичних іфізичних осіб та мешканців громади. Зазначено, що об'єктивний підхід до змісту ДПП яскравопроявляється через форми реалізації ДПП. Визначено ключові аспекти реформи у сфері ДПП,які полягають у спрощенні дозвільних процедур та періоду підготовки документації щодо проектів ДПП, а також розширення напрямів їх застосування.У статті наголошено на необхідності впровадження електронного вибору та затвердження проектів ДПП через електронну систему закупівель, а також на посиленні громадського контролю мешканців територіальних громад за реалізацією проектів ДПП в частині уникнення потенційно можливих ризиків корупції. Водночас, в частині підтримки місцевих ініціатив щодо формування і реалізації проектів ДПП запропоновано органам регіонального та національного рівнів управління забезпечити процедури надання консультаційної підтримки з питань інформаційно-комунікаційних заходів, проведення юридичної експертизи, підготовку до реалізації інфраструктурних проектів. Доцільно супроводжувати процес реалізації проектів ДПП процедурами державного моніторингу проектів, які реалізуються в територіальних громадах, що дозволить оцінити їх результативність, можливості та ефективність, дозволить забезпечити у майбутньому розширення сфери застосування ДПП як інструменту сталого соціального-економічного розвитку територіальних громад.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнвестиції: практика та досвідuk_UA
dc.subjectтериторіальна громада, державно-приватне партнерство, соціально-економічний роз-виток, інфраструктурні об'єкти, концесія, оренда, контракти.uk_UA
dc.titleДержавно-приватне партнерство у забезпеченні сталого соціально-економічного розвитку територіальних громадuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inv+6-2023_St3.pdf739.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.