Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сидор, Ірина Петрівна | - |
dc.contributor.author | Забаштанський, Максим Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-14T14:41:27Z | - |
dc.date.available | 2023-12-14T14:41:27Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.issn | DOI: 10.32702/2306-6814.2023.6.18 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49098 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню актуальних питань застосування державно-приватного партнерства (ДПП) у забезпеченні сталого соціально-економічного розвитку територіальних громад, які потребують відновлення свого економічного потенціалу та об'єктів інфраструктури у післявоєнний період в Україні. Акцентовано увагу на теоретичних підходах (суб'єктивних та об'єктивних) щодо визначення змісту ДПП. Суб'єктивний підхід полягає у процесі формування економічних відносин між окремими суб'єктами з приводу формування і реалізації проектів ДПП.Розглянуто інтереси суб'єктів економічних відносин, які виникають в процесі реалізації про-ектів ДПП на рівні територіальної громади: органів місцевого самоврядування, юридичних іфізичних осіб та мешканців громади. Зазначено, що об'єктивний підхід до змісту ДПП яскравопроявляється через форми реалізації ДПП. Визначено ключові аспекти реформи у сфері ДПП,які полягають у спрощенні дозвільних процедур та періоду підготовки документації щодо проектів ДПП, а також розширення напрямів їх застосування.У статті наголошено на необхідності впровадження електронного вибору та затвердження проектів ДПП через електронну систему закупівель, а також на посиленні громадського контролю мешканців територіальних громад за реалізацією проектів ДПП в частині уникнення потенційно можливих ризиків корупції. Водночас, в частині підтримки місцевих ініціатив щодо формування і реалізації проектів ДПП запропоновано органам регіонального та національного рівнів управління забезпечити процедури надання консультаційної підтримки з питань інформаційно-комунікаційних заходів, проведення юридичної експертизи, підготовку до реалізації інфраструктурних проектів. Доцільно супроводжувати процес реалізації проектів ДПП процедурами державного моніторингу проектів, які реалізуються в територіальних громадах, що дозволить оцінити їх результативність, можливості та ефективність, дозволить забезпечити у майбутньому розширення сфери застосування ДПП як інструменту сталого соціального-економічного розвитку територіальних громад. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інвестиції: практика та досвід | uk_UA |
dc.subject | територіальна громада, державно-приватне партнерство, соціально-економічний роз-виток, інфраструктурні об'єкти, концесія, оренда, контракти. | uk_UA |
dc.title | Державно-приватне партнерство у забезпеченні сталого соціально-економічного розвитку територіальних громад | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Inv+6-2023_St3.pdf | 739.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.