Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48858
Назва: Модернізація електроприводу насосних агрегатів мережі централізованого теплопостачання в контексті підвищення їх енергоефективності
Автори: Федірко, Михайло Миколайович
Бруханський, Руслан Феоктистович
Брич, Василь Ярославович
Олішинська, Руслана Русланівна
Ключові слова: насосні агрегати
дросельне регулювання
асинхронні електродвигуни
клас енергоефективності
коефіцієнт корисної дії
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Енергозбереження, енергетика, енергоаудит
Бібліографічний опис: Федірко М. М., Бруханський Р. Ф., Брич В. Я., Олішинська Р. Р. Модернізація електроприводу насосних агрегатів мережі централізованого теплопостачання в контексті підвищення їх енергоефективності Енергозбереження, енергетика, енергоаудит. 2023. № 5-6 (183-184). С. 27-40. doi: 10.20998/2313-8890.2023.05.03
Серія/номер: ;5-6
Короткий огляд (реферат): Визначено кількісні та якісні показники модернізації електроприводу насосного агрегату мережі з дросельним регулюванням подачі теплоносія централізованої системи теплопостачання. Обґрунтовано можливість модернізації електроприводу шляхом заміни електродвигунів застарілої конструкції класу енергоефективності ІЕ1, котрі дотепер застосовуються в електроприводах насосних агрегатів на електродвигуни класів енергоефективності ІЕ2 та ІЕ3 різних виробників. Розрахунок енергоспоживання проводився на основі технічних даних насоса і електродвигунів, що надаються виробниками, і включає в себе розрахунок енергоспоживання насосних агрегатів в типовому робочому циклі, характерному для мереж централізованого теплопостачання, що передбачає роботу зі зниженим навантаженням протягом тривалого часу. Отримано порівняльні розрахункові дані по добовому і річному енергоспоживанню розглянутих електродвигунів в типовому робочому циклі насосного агрегату, щодо найменш енергоефективного електродвигуна з розглянутих. Практичне значення отриманих результатів, полягає у розумінні того, що вибір електродвигуна за ККД при змінному навантаженні, тобто фактично на основі присвоєного відповідно до стандарту IEC 60034-30-1 класу енергоефективності IE є некоректним, Обґрунтовано що вибір має здійснюватися за допомогою ККД інтерпольованого методом поліномінальної інтерполяції кривої втрат електродвигуна, при цьому необхідно враховувати економічну доцільність вибору електродвигуна між класами енергоефективності, в даному випадку ІЕ2 та ІЕ3, та різними виробниками
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48858
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕЕЕ_№ 5-6_2023.pdf4.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.