Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48858
Назва: | Модернізація електроприводу насосних агрегатів мережі централізованого теплопостачання в контексті підвищення їх енергоефективності |
Автори: | Федірко, Михайло Миколайович Бруханський, Руслан Феоктистович Брич, Василь Ярославович Олішинська, Руслана Русланівна |
Ключові слова: | насосні агрегати дросельне регулювання асинхронні електродвигуни клас енергоефективності коефіцієнт корисної дії |
Дата публікації: | чер-2023 |
Видавництво: | Енергозбереження, енергетика, енергоаудит |
Бібліографічний опис: | Федірко М. М., Бруханський Р. Ф., Брич В. Я., Олішинська Р. Р. Модернізація електроприводу насосних агрегатів мережі централізованого теплопостачання в контексті підвищення їх енергоефективності Енергозбереження, енергетика, енергоаудит. 2023. № 5-6 (183-184). С. 27-40. doi: 10.20998/2313-8890.2023.05.03 |
Серія/номер: | ;5-6 |
Короткий огляд (реферат): | Визначено кількісні та якісні показники модернізації електроприводу насосного агрегату мережі з дросельним регулюванням подачі теплоносія централізованої системи теплопостачання. Обґрунтовано можливість модернізації електроприводу шляхом заміни електродвигунів застарілої конструкції класу енергоефективності ІЕ1, котрі дотепер застосовуються в електроприводах насосних агрегатів на електродвигуни класів енергоефективності ІЕ2 та ІЕ3 різних виробників. Розрахунок енергоспоживання проводився на основі технічних даних насоса і електродвигунів, що надаються виробниками, і включає в себе розрахунок енергоспоживання насосних агрегатів в типовому робочому циклі, характерному для мереж централізованого теплопостачання, що передбачає роботу зі зниженим навантаженням протягом тривалого часу. Отримано порівняльні розрахункові дані по добовому і річному енергоспоживанню розглянутих електродвигунів в типовому робочому циклі насосного агрегату, щодо найменш енергоефективного електродвигуна з розглянутих. Практичне значення отриманих результатів, полягає у розумінні того, що вибір електродвигуна за ККД при змінному навантаженні, тобто фактично на основі присвоєного відповідно до стандарту IEC 60034-30-1 класу енергоефективності IE є некоректним, Обґрунтовано що вибір має здійснюватися за допомогою ККД інтерпольованого методом поліномінальної інтерполяції кривої втрат електродвигуна, при цьому необхідно враховувати економічну доцільність вибору електродвигуна між класами енергоефективності, в даному випадку ІЕ2 та ІЕ3, та різними виробниками |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48858 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕЕЕ_№ 5-6_2023.pdf | 4.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.