Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бруханський, Руслан Феоктистович | - |
dc.contributor.author | Спільник, Ірина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-11T07:01:53Z | - |
dc.date.available | 2023-05-11T07:01:53Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації. 2022. Випуск 1-2. С. 7-21 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48103 | - |
dc.description.abstract | Необхідність задля забезпечення успішного ведення бізнесу за допомогою аналізу вирішувати широке коло завдань зумовила запит на аналітиків, яких називають агентами, або ініціаторами змін. З огляду на те, що на сьогоднішній день на конкурентному ринку праці позиція бізнес-аналітика є однією з найбільш престижних і добре оплачуваних, до бізнес-аналітики, як до виду діяльності, до цієї галузі знань, що динамічно розвивається, а також до відповідного освітнього продукту виникає закономірний інтерес. Відповідно набувають актуальності розгляд сутності концепту «бізнес-аналітика» у різних його трактуваннях і аспектах, визначення ключових параметрів моделі професійної компетенції бізнес-аналітика, а також вирішення завдань щодо їх формування та інтегрування за відповідною освітньо-професійною програмою підготовки закладом вищої освіти. Сформульовано висновок про те, що ускладнення зовнішнього середовища та внутрішніх бізнес-процесів підприємства зумовлюють необхідність застосування бізнес-аналітики, як системи комплексного і повсякчасного моніторингу, оцінки та діагностування функціонування бізнесу, а також здійснення змін шляхом бізнес-аналізу задля вирішення проблем або використання існуючих можливостей забезпечення життєздатності та розвитку бізнесу. Це передбачає новий концептуальний підхід як у обробці інформації, так і в цілях та особливостях проведення такого аналізу. Зазначене підвищить дієвість аналізу та дозволить організація перетворити аналітичну роботу на невід'ємну складову успішного ведення бізнесу. Визначено ключові параметри моделі професійної компетенції бізнес-аналітика. Сформульовано завдання освітньої програми з підготовки бізнес-аналітика щодо формування та інтегрування належних освітніх компетентностей та одержання прикладних результатів навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації | uk_UA |
dc.subject | Бізес-аналітика | uk_UA |
dc.subject | Бізнес-аналіз | uk_UA |
dc.title | Бізнес-аналітика vs. бізнес-аналіз: сучасний дискурс, модель професійної компетенції ініціатора позитивних змін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бізнес-аналітика.pdf | 389.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.