Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШлійко, Антоніна Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-04-21T11:47:00Z-
dc.date.available2015-04-21T11:47:00Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШлійко, А. В. Організаційно-правові засади захисту прав споживачів : навч. посіб. / А. В. Шлійко. – Тернопіль : Економічна думка, 2008. – 304 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/316497/479-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику обґрунтовано об'єктивну необхідність правових засад захисту прав споживачів, вимоги щодо якості у сфері виробництва, послуг (робіт) для забезпечення відповідності їх умовам стандартів та вимог споживачів. Розкрито механізм державного регулювання із захисту законних інтересів споживачів, регламентування діяльності господарюючих суб'єктів у сфері торгівлі і послуг, громадського харчування тощо.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectзахист прав споживачівuk_UA
dc.subjectconsumer protectionuk_UA
dc.subjectякість послугuk_UA
dc.subjectservice qualityuk_UA
dc.subjectторгівельна діяльністьuk_UA
dc.subjecttrading activityuk_UA
dc.subjectаграрна продукціяuk_UA
dc.subjectagricultural productsuk_UA
dc.titleОрганізаційно-правові засади захисту прав споживачівuk_UA
dc.title.alternativeThe organizational and legal principles of consumer protectionuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shliyko_opzzps.pdf2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.