Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4629
Назва: Роль маркетингу та PR-технологій в банках
Автори: Матлюк, Анастасія
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопіль, Вектор
Бібліографічний опис: Матлюк, Анастасія. Роль маркетингу та PR-технологій в банках [Текст] / Анастасія Матлюк // Ефективність функціонування банківської системи України в умовах нестабільності фінансових ринків : зб. тез доп. наук. Інтернет-конф. [м. Тернопіль, 30 листоп. 2015 р.] / відп. за вип. В. Я. Рудан. - Тернопіль : Вектор, 2015. - С. 65-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4629
Розташовується у зібраннях:ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матлюк Анастасія.pdf381.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.