Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМикитюк, Петро-
dc.contributor.authorФецович, Тетяна-
dc.contributor.authorMykytiuk, Petro-
dc.contributor.authorFetsovych, Tetiana-
dc.date.accessioned2016-11-14T11:10:42Z-
dc.date.available2016-11-14T11:10:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМикитюк, П. BCG-аналіз як інструмент посилення конкурентних переваг птахівничих підприємств [Текст] / Петро Микитюк, Тетяна Фецович // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 2. - С. 20-27.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4619-
dc.description.abstractЗдійснено теоретико-методологічне дослідження суті моделі Бостонської консалтингової групи (модель BCG) та особливостей її використання щодо позиції товару у продуктовому портфелі птахівничих підприємств. Проаналізовано асортиментну групу досліджуваних підприємств та запропоновано розрахунок нової системи показників за алгоритмом BCG-аналізу. Сформульовано продуктову стратегію для підвищення ефективності діяльності птахівничих підприємств на основі забезпечення конкурентних переваг.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectпортфельний аналізuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectмодель BCGuk_UA
dc.subjectвідносна частка ринкуuk_UA
dc.subjectтемп зростання ринкуuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.titleBCG-аналіз як інструмент посилення конкурентних переваг птахівничих підприємствuk_UA
dc.title.alternativeBCG-analysis as a Tool to Strengthen the Competitive Advantages of Poultry Enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Микитюк П..pdf387.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.