Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилявець, Віктор-
dc.date.accessioned2022-11-28T09:02:21Z-
dc.date.available2022-11-28T09:02:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПилявець, В. Підходи щодо вибору методу прогнозування обсягів реалізації продукції підприємства [Текст] / Віктор Пилявець // Підприємництво та логістика в умовах сучасних викликів : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 26-28 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 70-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45823-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleПідходи щодо вибору методу прогнозування обсягів реалізації продукції підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЛОГІСТИКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Віктор Пилявець.pdf563.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.